Languages

Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish va taqdim etilayotgan xizmatlar sifatini yaxshilash choralari ko‘rildi

Uzbek

2019 yilning I choragi davomida O‘zbekiston Respublikasi Axborotlashtirish va telekommunikatsiyalar sohasida nazorat bo‘yicha davlat inspeksiyasi Xorazm viloyati hududiy inspeksiyasi tomonidan ko‘rib chiqilgan murojaatlarning 16 tasi asosli (korxona aybi bilan) ekanligi aniqlandi va ushbu asosli murojaatlarning kelib chiqishiga sababchi bo‘lgan “O‘zbektelekom” AK Xorazm filiali tomonidan 10 nafar hamda “O‘zbekiston pochtasi” AJ Xorazm filiali tomonidan 2 nafar xodimlariga nisbatan intizomiy choralar ko‘rildi.

Shuningdek, Xorazm viloyati hududiy inspeksiyasi tomonidan kelgusida ko‘rsatilayotgan xizmatlar sifati buzilishi va asosli murojaatlar yuzasidan keskin choralar ko‘rilishi to‘g‘risida “O‘zbektelekom” AK Xorazm filiali va “O‘zbekiston pochtasi” AJ Xorazm filiallariga ogohlantirish xatlari taqdim etildi.

Inspeksiya yangiliklari

2019-yilning 18-aprel kuni Navoiy viloyati Uchquduq tumanida O‘zbekiston Respublikasi...

Joriy yilning 17 aprel kuni Jizzax viloyati Forish tumanidagi Bolalar musiqa va san’at maktabi...

O‘zbekiston Respublikasi Axborotlashtirish va telekommunikatsiyalar sohasida nazorat bo‘yicha davlat...

Soha yangiliklari

Toshkentda 2019-yil 25-aprel kuni boshlangan “Toshkent huquq bahori” – “Tashkent Law Spring” Xalqaro...

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi qoshidagi...

24-26 aprel kunlari Urganch shahrida “Central Asia – 2019: Fan, ta’lim, madaniyat va biznesda internet...

E'lonlar

26.04.2019 y. kuni tarmoqda rejadagi operatsion ishlar amalga oshirilishi sababli, soat 00:30...

26.04.2019-y. soat 00:00 dan 06:00 gacha avariya-tiklash ishlar o‘tkazilishi sababli, Toshkent va...

25.04.2019-y. soat 00:00 dan 06:00 gacha avariya-tiklash ishlari o‘tkazilishi sababli, Toshkent...