Languages

Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish va taqdim etilayotgan xizmatlar sifatini yaxshilash choralari ko‘rildi

Uzbek

2019 yilning I choragi davomida O‘zbekiston Respublikasi Axborotlashtirish va telekommunikatsiyalar sohasida nazorat bo‘yicha davlat inspeksiyasi Xorazm viloyati hududiy inspeksiyasi tomonidan ko‘rib chiqilgan murojaatlarning 16 tasi asosli (korxona aybi bilan) ekanligi aniqlandi va ushbu asosli murojaatlarning kelib chiqishiga sababchi bo‘lgan “O‘zbektelekom” AK Xorazm filiali tomonidan 10 nafar hamda “O‘zbekiston pochtasi” AJ Xorazm filiali tomonidan 2 nafar xodimlariga nisbatan intizomiy choralar ko‘rildi.

Shuningdek, Xorazm viloyati hududiy inspeksiyasi tomonidan kelgusida ko‘rsatilayotgan xizmatlar sifati buzilishi va asosli murojaatlar yuzasidan keskin choralar ko‘rilishi to‘g‘risida “O‘zbektelekom” AK Xorazm filiali va “O‘zbekiston pochtasi” AJ Xorazm filiallariga ogohlantirish xatlari taqdim etildi.

Inspeksiya yangiliklari

“O‘zkomnazorat” davlat inspeksiyasi boshlig‘ining tabrigi

Bugun har bir...

2020-yil 14-yanvar kuni “O‘zkomnazorat” davlat inspeksiyasida Vatan himoyachilari bayramiga bag‘...

Ijtimoiy tarmoqlarda 2020-yil 3-yanvarda “Pochta mansabdorlarining harakatiga yuqori organlar...

Soha yangiliklari

Xorazm viloyatining bir qator olis aholi yashash maskanlarida raqamli televideniye faqat...

O`zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018 yil 21 noyabrdagi “Axborot texnologiyalari va...

Davlat aloqa inspeksiyasi mualliflik va turdosh huquqlar buzilmasligi yo‘lida davlat organlari va...

E'lonlar

“O‘zkomnazorat” “Unitel” MChJ transport tarmog‘i modernizatsiya qilinishi tufayli Andijon viloyatining...

“O‘zkomnazorat” 2020-yil 14-yanvar kuni “Play Mobile” kontent-provayderining SMPP va SIGTRAN ulanmalarini...

“O‘zkomnazorat” tarmoqni modernizatsiya qilish va ko‘rsatilayotgan xizmatlar sifatini yaxshilash bo‘...