Languages

Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish va taqdim etilayotgan xizmatlar sifatini yaxshilash choralari ko‘rildi

Uzbek

2019 yilning I choragi davomida O‘zbekiston Respublikasi Axborotlashtirish va telekommunikatsiyalar sohasida nazorat bo‘yicha davlat inspeksiyasi Xorazm viloyati hududiy inspeksiyasi tomonidan ko‘rib chiqilgan murojaatlarning 16 tasi asosli (korxona aybi bilan) ekanligi aniqlandi va ushbu asosli murojaatlarning kelib chiqishiga sababchi bo‘lgan “O‘zbektelekom” AK Xorazm filiali tomonidan 10 nafar hamda “O‘zbekiston pochtasi” AJ Xorazm filiali tomonidan 2 nafar xodimlariga nisbatan intizomiy choralar ko‘rildi.

Shuningdek, Xorazm viloyati hududiy inspeksiyasi tomonidan kelgusida ko‘rsatilayotgan xizmatlar sifati buzilishi va asosli murojaatlar yuzasidan keskin choralar ko‘rilishi to‘g‘risida “O‘zbektelekom” AK Xorazm filiali va “O‘zbekiston pochtasi” AJ Xorazm filiallariga ogohlantirish xatlari taqdim etildi.

Inspeksiya yangiliklari

O‘zbekiston Respublikasi Axborotlashtirish va telekommunikatsiyalar sohasida nazorat bo‘yicha davlat...

Amudaryo-Toner” MChJ tomonidan taqdim etilgan ma’lumotga ko‘ra, joriy yilning iyun oyida jismoniy...

Joriy yilning 25-iyun kuni “Radisson blu hotel” mehmonxonasida Davlat va xo‘jalik boshqaruvi sohasida...

Soha yangiliklari

Uchala zaiflik ham jinoyatchilarga masofadan turib kodni buzib kirishni amalga oshirish imkonini...

O‘tgan oy so‘nggida Splunk kiberxavflar va zaifliklarni tadqiq qilish bo‘limi katta direktori Tara...

Bankomat ishlab chiqaruvchi dunyodagi eng yirik kompaniyalardan biri Diebold Nixdorf o‘z...

E'lonlar

“UMS” MChJ xabariga ko‘ra kompaniya tarmoq elementlarida rejadagi ishla amalga oshirilishi sababli...

25.06.2019-yil soat 00:00 dan 06:00 gacha transport tarmog‘ini kengaytirish bo‘yicha texnik ishlar o...

21.06.2019-yil texnik ishlar o‘tkazilishi sababli, Toshkent viloyati Parkent shahri, Yuqori...